V. 27-31 ingen gemensam träning

Inlagd: 1 juli 2019, kl 19:14

Vecka 27 tar ni helt ledigt. Sedan kör ni egen träning. Du ska varje vecka från 28 - 31 välja minst två av dessa förslag (max fyra tillfällen).

Alternativ 1
Jogga minst 10 minuter utan boll. Spela 1 mot 1 i 45 sekunder vila i 30 sekunder. ( upprepa 10ggr). Slå en så lång boll du kan och ryck sedan dit bollen landar. Jogga tillbaka med boll och upprepa 5ggr. Gör plankan 3 x 30 s

Alternativ 2
Jogga minst 10 minuter utan boll. Gör 10 st stegringslopp som är 100m långa med boll. Lägg en boll framför ett mål eller framför en vägg. Löp max i 20 meter mot bollen och skjut sedan. Upprepa 5 ggr. Gör 10 upp hopp och landa med böjda ben

Alternativ 3
Jogga ett elljusspår med boll. Spring 10 snabba ryck utan boll i en brant lång backe i spåret. Gör 20 st rygg

Alternativ 4
Jogga minst 10 minuter utan boll. Gör 20 "step up " på en boll och gör sedan ett max ryck 50 meter från bollen. Gå tillbaka. Upprepa 10 ggr.Gör utfallsteg: gå framåt 30 steg




Tillbaka


Dart   |  Snookerbord   |  Air hockey   |  Supporterprylar

Skapad av Lagsidan.se   |   Lägg till Favoriter   |   Gör till Startsida   |   Atom & RSS
Tjäna pengar-katalogen

E-postlista


Meddela mig vid...
Gästboksinlägg
Utskick
Nyhet
Resultat

Information
Senast uppdaterad
2020-03-30
Besökare
86445
Genereringstid
0,0625 sekunder